Jongeren zijn de toekomst van ons allemaal. Wat is de footprint die zij daarvoor nú neerzetten.
Wij willen een serie maken in eigen beheer waarin jongeren uit de huidige generatie een gezicht en vooral ook een stem krijgen. Onze eigen investering en onze eigen uren zijn helaas niet genoeg om de serie ook echt optimaal te maken. Hier hebben wij hulp bij nodig en dat doen we
Jongeren zijn de toekomst van ons allemaal. Wat is de footprint die zij daarvoor nú neerzetten.
Wij willen een serie maken in eigen beheer waarin jongeren uit de huidige generatie een gezicht en vooral ook een stem krijgen. Onze eigen investering en onze eigen uren zijn helaas niet genoeg om de serie ook echt optimaal te maken. Hier hebben wij hulp bij nodig en dat doen we in de vorm van deze crowdfunding.
RTV Utrecht heeft ons de garantie gegeven dat de serie uitgezonden kan worden in het najaar van 2014.
Wat betekent het voor jou als donateur:
Dat je ons idee sympathiek vindt en dat je het belangrijk vindt dat jonge mensen gezien en gehoord worden in een mooie docuserie. Aan de rechterzijde ziet je wat onze tegenprestatie is bij iedere donatie, je wordt in ieder geval vermeld op de aftiteling. Als je niet wilt doneren is een ‘like’ op de facebookknop voor ons ook een steuntje in de rug.
De crowdfunding loopt tot en met 15 april 2014, daarna hopen we te starten met de productie.
Wat wij voor ogen hebben:
Jongeren liggen sinds mensenheugenis al onder een vergrootglas, iedereen heeft een mening over ze, of heeft het idee dat ze er wat van moeten vinden. Vooral volwassenen.
Voor de bestaande generatie jongeren is de wereld nog nooit zo groot geweest. Er valt veel te kiezen, te beslissen, te ontdekken. Maar er wordt ook héél véél voor je bepaald, zo zal dat altijd gaan. Wat doet dát met je als opgroeiend mens? Hoe kijken jongeren hier tegen aan, zij zijn tenslotte de bepalende groep mensen over 20-30 jaar.
We maken de serie voor en over jongeren. We geven hen een platform en spiegelen dit ook aan het beeld dat wij als volwassenen van hen hebben. We beschouwen jongeren vanuit historisch en geestelijk perspectief en we waarderen hen vanuit het oogpunt van marketing en communicatie. Kortom vanuit alle facetten die jongeren fascinerend maken.
In de serie maken we kennis met kinderen/ jongeren uit Generatie Z (geboren tussen 1990 en 2010). De jongeren die in deze serie te zien zijn, komen uit verschillende milieus en verschillende achtergronden, leeftijd tussen de 12 en 23 jaar. We portretteren 6 jongeren in deze serie. De volwassenen die in deze serie aan het woord komen hebben hun sporen verdiend door hun langdurige werkzaamheden voor en met jongeren.
Kijk voor meer informatie over dit project op onze facebookpagina: https://www.facebook.com/TVSGZ
of op twitter: https://twitter.com/TVSGZ
voor meer informatie over de makers: www.filmdepartment.nl
Nieuwste donaties

Iemand
14-03-2014 11:35Ik hoop dat de serie er gaat komen.

Iemand
9-03-2014 20:49Veel succes en vooral plezier!

Yvette
5-03-2014 20:28Ik heb 100% vertrouwen in Filmdepartment! Go for it!