Maak jij de druk van mijn eerste boek mede mogelijk?
Een tjokvol avonturenboek, welke de start is van een media entertainmentfranchise inclusief interactief, organisch mediaconcept. Doneer en wees deel van deze unieke aangelegenheid!
Wie ben ik? Mijn naam is Pim Piepers, 43 jaar, vader van vier en ik heb de laatste 18 maanden met een team van zes creatievelingen aan mijn boekproject
Maak jij de druk van mijn eerste boek mede mogelijk?
Een tjokvol avonturenboek, welke de start is van een media entertainmentfranchise inclusief interactief, organisch mediaconcept. Doneer en wees deel van deze unieke aangelegenheid!
Wie ben ik?
Mijn naam is Pim Piepers, 43 jaar, vader van vier en ik heb de laatste 18 maanden met een team van zes creatievelingen aan mijn boekproject gewerkt. Het resultaat is een uniek, leesbaar avonturenboek, een sciencefantasy verhaal (combinatie van sciencefiction en fantasy). Het is tevens een interactief, organisch media concept wat als zodanig uit groeit als media entertainment franchise! Daarom werken we samen met de online community van lezers!
Unlock alvast de Drie Gratis Hoofdstukken (PDF) op www.doodinhetlicht.online!

Wat ik ga doen?
Eindelijk is het dan zover, ben nu bezig met de proefdruk van het eerste fysieke hardcover boek. Help je mee om de drukkosten te kunnen betalen?
Deze campagne is om de reguliere hardcover en de gelimiteerde editie hardcover van mijn eerste boek Dood in het Licht De Verzettelingen van Lokos werkelijkheid te maken, inclusief om het verdere concept uit te werken, zoals uitgelegd in de video! Ik ben tevens op zoek naar mensen die mee willen helpen om dit project tot een succes te maken!

Wat bedoel ik precies met een media entertainmentfranchise?
Met een media entertainmentfranchise bedoel ik allereerst het boek, en daaropvolgende boeken. Het eerste boek biedt ruimte voor 8 opvolgende titels en heeft ca 40 personages.
Buiten de vorm die we nu eerst uit brengen, een boek met dat interactief concept, kunnen we ook denken aan cartoons, strips, en series. En dat kan voor weer talloze andere outlets gebruikt worden. Zoals een kaartspel, waarover we nu met iemand in gesprek zijn. Als we dat online met elkaar bespreken, werken we dus met z'n allen aan de vervolgen en spin-offs, of wat dan ook, van het boek en uit de magische wereld van Geapa! Zo is het dus een interactief, organisch mediaconcept!

Wat bedoel ik met een interactief, organisch mediaconcept?
Aan het einde van ieder hoofdstuk en op de Dood in het Licht Heldenkaarten vind je QR codes. De QR gaat naar de webpagina betreffende dat hoofdstuk/personage en zo ontdekken lezers de magische wereld van Geapa op de website. Een naslagwerk. Een fan-based wiki... En tot het einde der tijden werken we dan samen aan nieuwe, leuke, vermakende, interessante, maar ook bizarre, gekke, grappige en magische content, terwijl we ook nieuwe boeken, strips, spellen en wat dan ook blijven ontwikkelen!
Doneer zodat ik mijn droom, de bovenstaande ideeën, werkelijkheid kan maken!
Up to date blijven kan hier!

Nieuwste donaties

Nieke en Martijn
17-03-2023 08:58Goed bezig Pim!

Jasper Schuur
15-03-2023 14:22Zet m op Pim!

Coen
9-03-2023 11:35Succes Pim!