Wie is A.D.H.D.? A.D.H.D. Oftewel Quincy is een Engelstalige artiest uit Baarn, die in de hiphop scene allerlei verschillende soorten sounds naar buiten brengt. Vandaar de naam A.D.H.D: All day he dreams & All day He diverse.
De afgelopen 2 jaar heb ik (A.D.H.D.) consistent muziek uitgebracht op de wereldwijde DSP’S. Zo heb ik verschillende kleine successen
Wie is A.D.H.D.?
A.D.H.D. Oftewel Quincy is een Engelstalige artiest uit Baarn, die in de hiphop scene allerlei verschillende soorten sounds naar buiten brengt. Vandaar de naam A.D.H.D: All day he dreams & All day He diverse.
De afgelopen 2 jaar heb ik (A.D.H.D.) consistent muziek uitgebracht op de wereldwijde DSP’S. Zo heb ik verschillende kleine successen behaald van bijv. 10.000 streams op een song, tot optredens bij kleine podia in Utrecht. Voor mijzelf is het grootste succes de plezier en de energy die ik krijg van mijn werk. Zo ben ik het afgelopen jaar ondanks corona, stap voor stap, professioneler te werk gegaan. Onder andere door het maken van een branding, & management plannen, waar mijn doelen & visie de belangrijkste kern in zijn. Hierdoor maak ik gerichte stappen naar mijn ultieme doelen: Kunnen leven van muziek & een awesome fanbase opbouwen!
Het Project:
Het project zelf bestaat uit 3 maxi singles (een maxi single is een kleine EP met daarop maximaal 3 singles). Hiervan ga ik er 3 in een korte periode achter elkaar droppen/ uitbrengen.
De thema's van deze 3 maxi singles verschillen elk totaal van elkaar, maar vertolken toch alle 3 een ander beeld van wie ik ben als artiest. Elke maxisingle vertolkt dus een ander beeld van mij als artiest, maar als grote plaatje is de boodschap die ik naar buiten wil brengen, "het is oke om jezelf te zijn". Whatever that may be, we zijn allemaal mens, en daar komt veel bij kijken.
De eerste release heeft als thema: "Hype".
Dit houdt in dat deze kleine EP bestaat uit nummers waarvan je wilt gaan springen. Dit vertolkt dan ook het meest logische aspect als je denkt aan A.D.H.D.
Drukke meeslepende energie.
Naast deze release ga ik ook bij elke maxisingle een videoclip schieten voor 1 van de singles, en daarnaast 2 promotie video's die het bedrijf chio management internationaal voor mij gaat promoten om te kijken waar (en bij wie) de muziek het meeste aanslaat.
Het thema van de tweede release is: "Chill",
In deze maxi single zijn de nummers meer vergelijkbaar met artiesten zoals travis scott, en 6lack, en hebben dan ook een meer "layed back" & alternatievere hiphop stijl dan de andere maxi singles.
Deze tweede release vertolkt de meer duistere kant van mijn zijn, en praat onder andere over verslaving, depressie en loslaten. En ook hierbij weer 1 videoclip en 2 promotie videos.
De derde maxisingle heeft als thema: "Conscious".
De nadruk ligt bij deze kleine EP dan ook meer op lyricism en het vertolken van mijn gedachten over mijzelf & society. De stijl van de muziek komt daardoor ook dichter bij "old school" hiphop.
En juistem u raadt het al, ook hierbij schiet ik weer 1 videoclip en 2 promotievideo's!
Doel van de campagne:
De aankomende tijd staat in betekenis van following & streams. Het grootste gedeelte van het geld dat ik ontvang van de crowdfunding campagne steek ik daarom ook in de promotie van de 3 maxisingles.
Want het allerbelangrijkste doel in mijn opzicht is de demographics van mijn fanbase opstellen, hen bereiken met mijn muziek, en mijn streaming en following een enorme boost te geven!
Wat gaan we promoten?
De afgelopen 3 maanden heb ik samen met Yes Management gewerkt aan mijn branding, dit houdt in wie ik ben als artiest, maar ook hoe ik dit wil belichamen (denk aan kledingstijl, styleguides voor posts & visual content). Nu is hier voornamelijk uitgekomen dat ik mijn kunst dichtbij mezelf hou, want dit is ook de boodschap en waar mijn muziek omdraait. Mij als persoon, mijn gedachtes, ervaringen en gevoelens.
Ons doel is om onze content zo creatief en kwalitatief mogelijk te maken. Ondanks ons budget komen we een heel eind. We willen nieuwe fans een goede indruk geven van de content-promotie van de maxi singles. Daardoor hebben we natuurlijk kwaliteit content nodig (de 3 videoclips bij het project & de 6 promotie videos).
Het promoten zelf!
De promotie zal internationaal gebeuren op voornamelijk social media, en wordt gedaan door het bedrijf Chio Management , die onder andere bands en artiesten hebben geholpen hun fanbase te bereiken. Denk aan artiesten zoals Psyso, More Ease & Peach fur. De de grootste focus van de promotie campagne ligt op Azië. Waarom voornamelijk Azië? ik ben altijd al heel erg geinterresseerd geweest in Azie en de vele culturen daar. Daarheen reizen is sowieso altijd een droom geweest, dat kunnen combineren met muziek, zou dan de ultieme droom zijn! Daarnaast zijn
hiphop & trap upcoming in Azië, en daarnaast is er daar in veel landen een grote interesse in het westen, en in onze entertainment industrie.
Ik hoop dat jij mij wil steunen in het verwerkelijken van mijn doelen met dit voor mij veel betekenende project! Maar daarnaast hoop ik vooral dat je er net zo van gaat genieten als ik!
De groeten!
Quincy aka A.D.H.D.
Nieuwste donaties
Joost
6-04-2021 11:21Talentvolle artiest met een gedreven team
Een donateur
27-03-2021 13:47The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams
Clemens
11-03-2021 21:14Ik kreeg deze link van Jesse, creativiteit moet altijd gesupport worden. Keep it up