De consumptiemaatschappij draait om de belofte van geluk of op zijn minst om die tevredenheid. Echter door te consumeren vermindert dit gevoel tot we opnieuw het product hebben aangeschaft. Dit gevoel van leegte willen we symboliseren door het opzetten van een papieren winkel, een papieren pop-up store.
In de pop-up store 'verkopen' we papieren cahiers waarin elke fase van 'het op gaan' is gefotografeerd. De cahiers kosten dezelfde prijs
De consumptiemaatschappij draait om de belofte van geluk of op zijn minst om die tevredenheid. Echter door te consumeren vermindert dit gevoel tot we opnieuw het product hebben aangeschaft. Dit gevoel van leegte willen we symboliseren door het opzetten van een papieren winkel, een papieren pop-up store.
In de pop-up store 'verkopen' we papieren cahiers waarin elke fase van 'het op gaan' is gefotografeerd. De cahiers kosten dezelfde prijs als het product bij aanschaf in de winkel heeft gekost. Dus de Pindakaas kost 1,56 terwijl de Marlboro 5,47 kost. Hiermee proberen we ook een link te leggen met belastingen en de toegevoegde merkwaarde.
De pop-up winkel verschijnt in een sportzaal van een leegstaande school in Amsterdam West. Hij wordt met tekeningen in krijt en lege stellingkasten opgebouwd.
Nieuwste donaties

Iemand
19-11-2013 20:05Kunst bevrijdt.

Ramiro Amorena
8-11-2013 10:17Lo que más me gustan son las cosas que no se tocan!

Iemand
6-11-2013 16:55Just think it is a cool project. Happiness can not be bought.