Hoe zit een goede crowdfunding in elkaar en hoe zet je een sterke marketingcampagne op? Kom alles hierover te weten in onze gloednieuwe masterclasses! Samen met experts uit het veld bieden we je alle tools in drie verschillende masterclasses: Masterclass Branding, Masterclass Storytelling, en Masterclass Create a Buzz. Zo werken we samen naar een succesvolle crowdfundingcampagne!
Hieronder lees je meer over de drie masterclasses, de experts en de praktische informatie.
Shirin werkte vorig jaar als brand strategist Vice UK in Londen, om o.a. na te denken over een nieuwe strategie voor Chanel, Marc Jacobs en Microsoft. Nu is ze terug in Nederland, werkt ze hard aan haar eigen platform GET ME - een online magazine. Daarnaast is ze freelance brandstrategist / producer voor zogenoemde Youth Culture Brands zoals Eastpak en Jagermeister. Tot slot geeft ze enkele jaren les op de HKU met het vak VISIE, dat ingaat op de tendensen die de huidige samenleving vormen.
Gijs is art-director bij communicatiebureau KesselsKramer waar hij werkt voor nationale en internationale opdrachtgevers. Daarnaast is hij actief als beeldend kunstenaar. Gijs heeft zelf een crowdfunding traject doorlopen met zijn project 'Gewoon Koffie'.
Lonny studeerde in 2006 af aan de Design Academy en begon direct daarna samen met Nadine Sterk designbureau Atelier NL in de voormalige Bergmannkerk in Eindhoven. Atelier NL probeert de verwondering voor de waarde van het alledaagse zichtbaar te maken en roept op tot herwaardering van lokale rijkdom. Naast haar werk voor Atelier NL geeft de ontwerper workshops, lezingen en lessen op de Dsign Academy (Bachelors en Masters).